\ Департамент з питань екології, енергоменеджменту, охорони праці та цивільної безпеки - Департаменты, управления, отделы - Департаменты городского совета - Мариупольский городской совет

Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Департамент з питань екології, енергоменеджменту, охорони праці та цивільної безпеки

Ф.И.О. руководителя Адрес

МНАЦАКАНЯН

Ваагн Григорович

вул. Пушкіна, 96

E-mail: eco.dep@mariupolrada.gov.ua

E-mai диспетчерской: disp.eco@mariupolrada.gov.ua


Управление по вопросам гражданской безопасности и защите населения Красилов Александр Игоревич (заместитель начальника управления)  тел/факс 52-62-60

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу департамента з питань екології, енергоменеджмента, охорони праці та цивільної безпеки Маріупольської міської ради за І квартал 2017 року

 

ВІДДІЛОМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЇ ТА ЕНЕРГОМЕНЕДЖМЕНТУ ВИКОНАНО:

Впровадження системи енергоменеджменту в місті:

 

  • - проведено первинний енергетичний аудит всіх муніципальних будівель міста (261 шт.) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення «Display®» на основі даних про фактичне споживання енергоресурсів за останні 3 роки.
  • - ведеться робота з проведення повного енергетичного аудиту та виконання попередніх ТЕО по 40 об’ктах муніципальних закладів в рамках Проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні" та запланованих до модернізації 13 об’єктів ККП «Маріупольтепломережа» в рамках Проекту USAID "Муніципальна енергетична реформа в Україні".
  • - з 01.01.2017 року розпочато в робочому режимі онлайн-моніторинг за щотижневим споживанням енергоресурсів усіма муніципальними будівлями на базі двох програмних платформ («uMuni – Smart City» та  «АІС «Енергосервіс»).
  • - протягом 1 кварталу співробітники відділу брали участь в заходах, присвячених питанням енергоефективності, екології та відновлюваної енергетики, таких як «Енергетичне планування, енергоменеджменту та підготовка проектів» (м. Харків), «Базове навчання з енергетичного менеджменту міських, районних, обласних адміністрацій Донецької та Луганської областей», організованого Проектом USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (м. Харків), національний форум енергоефективного партнерства «Енергетичний менеджмент: досвід кращих» (м. Київ) та ін.
  • - Регулярно проводились семінари з метою підвищення обізнаності енергоменеджмерів управлінь та муніципальних установ в питаннях енергозбереження.

 

Співпраця з населенням:

  • - Протягом 1 кварталу розміщувалась інформація на сайті міської ради про прогнозовані метеорологічні умови для розсіювання викидів в атмосферне повітря, анонси виїздів і результати вимірів пересувної машини-лабораторії;
  • - Здійснювалась підготовка відповідей на звернення громадян, що надходять з відділу звернень, Урядової гарячої лінії і на інформаційні запити;
  • - Регулярно проводились семінари з питань підвищення енергоефективності багатоквартирних будинків для представників ОСББ з залученням профільних фахівців.
  • - В рамках Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» в місті активно впроваджується  інформаційна кампанія з енергозбереження в житловому секторі: розповсюдження друкованої продукції серед населення (зокрема, у співпраці з Центром підтримки ОСББ та ГО «ФРМ»), розміщення соціальної реклами в муніципальних закладах, на бігбордах та телеканалах, трансляція циклу телепередач «Твій дім», проведення освітніх заходів (тренінгів, семінарів) для енергоменеджерів муніципальних закладів та представників ОСББ.

Контроль стану атмосферного повітря:

  • - реалізовані заходи для стабільної роботи пересувної лабораторії «Атмосфера»;
  • - реалізований комплекс заходів щодо встановлення та подальшої експлуатації стаціонарних екологічних постів контролю стану атмосферного повітря;
  • - підготовлені звіти щодо щотижневої оглядової інформації про стан атмосферного повітря і морської води в місті;

Робота з контрольними запитами ОДА:

  • - підготовлено звіт про виконання розділу «Енергозбереження» програми СЕР за 2016 р.;
  • - підготовлено звіт про виконання розділу «Охорона навколишнього природного середовища» програми СЕР за 2016 р.;
  • - підготовлені запити на природоохоронні заходи з фінансуванням з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік;
  • - підготовлені плани природоохоронних заходів, що фінансуються з фонду охорони навколишнього природного середовища на 2017 рік.

Робота з депутатським корпусом:

  • - підготовлені відповіді на депутатські звернення

Для реалізації Стратегії розвитку з екологічного напрямку ведеться розробка:

  • - Програми озеленення території м Маріуполя;
  • - Схеми санітарного очищення міста;
  • - Муніципальної екологічної програми «Чисте місто».

Участь в розробці регіональних Програм:

  • - Регіональна цільова програма будівництва та реконструкції каналізаційних очисних споруд населених пунктів Донецької області на 2017-2020 роки;
  • - Програма економічного і соціального розвитку Донецької області на 2017 рік.
  • - Заходи до стратегії розвитку Донецької області на 2020 року щодо відновлення соціально-економічної та інженерно-транспортної інфраструктури.

Організація виконання розроблених нормативних актів:

  • - Проведено координаційні роботи з контролюючими службами міста:
  • - з охорони ранньоквітучих рослин - розміщена інформація на сайті про заборону торгівлі первоцвітами на території міста.
  • - з охорони нересту риб - розміщена інформація на сайті про проведення двомісячника з охорони риб.
  • - розробка системи поводження з небезпечними відходами;

ВІДДІЛОМ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВИКОНАНО:

Підготовка проектів рішень міської ради:

  • - Розроблено проект рішення «Про проведення медоглядів»
  • - У роботі підготовка проекту розпорядження міського голови ««Про функціональне навчання з питань охорони праці посадових осіб структурних підрозділів міської ради у 2017 році»

Вивчення роботи підконтрольних (підпорядкованих) підприємств, установ, організацій:

  • - Згідно з вимог Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» та згідно Плану перевірок на І півріччя 2017року було перевірено 5 об’єктів
  • - Розроблено  «Технічне завдання: Єдині вимоги до спеціального одягу для працівників комунальних підприємств міста Маріуполя», план - графік навчання та перевірки знань з питань охорони праці структурних підрозділів ММР на 2017 рік (погоджено з КП «Учбово – консультаційним центром ММР).
  • - Прийняття участі у комісійному обстежені електроустановок згідно розпорядження міського голови від 08.02.2017 №49р.

Організаційна робота:

  • - Надання методичної допомоги з питань охорони праці комунальним підприємствам, ДРЖКІ, ТЦСО Центрального району
  • - Проведено семінар 20.03.2017 за участю представників Фонду ССНВ м. Маріуполь
  • - Участь у 17 засідань комісій з спец розслідування нещасних випадків на виробництві

Інші заходи:

  • - Виконання розпорядження від 07.03.2016 року   № 146р «Про заходи з поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища та з профілактики травматизму невиробничого характеру в м. Маріуполі на 2013-2017 роки»
  • - Виконання звітів: виробничий травматизм, невиробничий травматизм.

ВІДДІЛОМ З ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВИКОНАНО:

Засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій:

Розглянуті питання:

  • - Про результати виконання заходів по недопущенню виникнення НС в приватній установі «Санаторій «Металург».
  • - Про готовність до паводку, безаварійного пропуску льодоходу та повені у 2017 році.
  • - Про забезпечення протипожежного захисту будинків підвищеної поверховості.
  • - Про стан протипожежного захисту об’єктів освіти (дошкільних та шкільних учбових закладів).
  • - Про стан протипожежного захисту об’єктів охорони здоров’я.
  • - Додаткові питання: Про організацію 3-м ДПРЗ ГУ ДСНС України в Донецькій області перевірок ЗСЦЗ, розташованих на території міста та Про забезпечення життєдіяльності міста Маріуполя у разі відключення електропостачання.

Заходи щодо підвищення рівня безпеки населення:

  • - Розроблено проект «Реконструкції централізованої системи оповіщення населення м. Маріуполя» з урахуванням сполучення нової апаратури з існуючою системою, проект передбачає встановлення 81 блока оповіщення на відкритих територіях, у 250 комунальних закладах (охорони здоров’я, освіти, спорту, культури), 80 – у громадському транспорті.
  • - Підготовлено проект рішення виконкому «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція (модернізація) системи централізованого оповіщення населення м. Маріуполь»» (одразу після проходження експертизи).
  • - 29.03.2017 проведено планову технічну перевірку засобів оповіщення населення Донецької області з включенням електросирен та передачею навчальної інформації за допомогою радіотрансляційної мережі провідного радіо.
  • - По розпорядженню міського голови від 08.02.2017 № 49р «Про поліпшення пожежної безпеки у 2017 році» в термін з 06.02.207 по 31.03.2017 обстежено 100% електрощитових, а саме на 258 об’єктах комунальної форми власності, з них: 45 закладів культури, 32 установи охорони здоров`я, 13 закладів фізкультури та спорту, 168 закладів і установ департаменту освіти (Кальміуський р-н – 54, Лівобережний р-н – 42, Приморський р-н – 26, Центральний р-н – 54).
  • - Згідно рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 22.12.2016 № 6/4 «Про стан готовності ЗС ЦЗ міста», рішення виконкому від 27.02.2017 № 8 «Про основні заходи ЦЗ міста», було проведено обстеження найпростіших укриттів ЦЗ (підвальних та інших заглиблених приміщень) комунальної форми власності, призначених для укриття населення у разі виникнення НС (під час артобстрілу), з них:
  • - 45 комунальних закладів департаменту культурно-громадського розвитку, 32 комунальних заклади управління охорони здоров’я, 13 комунальних закладів управління фізичної культури та спорту, 168 комунальних установ і закладів департаменту освіти Маріупольської міської ради. Всього перевірено 258 об’єктів комунальної форми власності.
  • - Рекомендовано на підпорядкованих об’єктах структурних підрозділів Маріупольської міської ради продовжити роботу щодо приведення у належний стан найпростіших укриттів ЦЗ (підвальних та інших заглиблених приміщень), призначених для укриття населення у разі виникнення НС.
  • - За Планом проведення комплексної перевірки ЗСЦЗ в м. Маріуполі на 2017 рік проведено перевірку ЗС ЦЗ ДП «АММП» №№18102, 18103, 18104, 11114, 17881.
  • - Для просвітницько-інформаційної роботи та пропаганди знань серед населення з питань ЦЗ та дій у НС, передано в райадміністрації міста стенди з питань ЦЗ при НС техногенного та природного характеру.
  • - Надано методичну допомогу підприємствам, організаціям і закладам щодо розроблення плануючих документів з питань цивільного захисту, щодо приведення захисних споруд цивільного захисту у готовність до прийому тих, хто укривається, щодо проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту та виготовлення технічних паспортів.
  • - 14.03.2017 року міською комісією проведено обстеження стану гідротехнічних споруд та пропускних приладів водосховищ МРВУ КП «Компанія «Вода Донбасу», стану греблі та берегового скиду ставка в с. Старий Крим на р. Мізинець.

Робота з контрольними запитами ОДА:

Згідно табелю термінових та строкових донесень з питань ЦЗ відпрацюванні та надано до Донецької ОДА:

  • - Інформацію про стан накопичення матеріальних цінностей до місцевих резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (Ф 10/1/резерв);
  • - Донесення про стан виконання заходів з підготовки органів управління та сил ЦЗ за І квартал 2017 р. (Ф 1/ВПЦЗ).

Інші заходи:

  • - В Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Донецької області у І кварталі 2017 року  пройшли функціональне навчання з питань ЦЗ: на обласних курсах удосконалення керівних кадрів за держ. замовленням – 84, за контрактом - 19, план виконання 100%;
  • - на Маріупольських міських курсах -  за держ. замовленням – 96, за контрактом -  241, план виконання 88%.
  • - На об’єктах господарської діяльності проведено 19 спеціальних об’єктових тренувань (СОТ) з питань ЦЗ: СОТ ЦЗ - 8, протипожежні СОТ – 11, протиаварійні СОТ – 5.
Распечатать