Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Інформація про роботу відділів ведення Державного реєстру виборців районних адміністрацій Маріупольської міської ради

ІНФОРМАЦІЯ
про роботу відділів ведення Державного реєстру виборців
районних адміністрацій Маріупольської міської ради

 

Після набуття чинності Закону України «Про державний реєстр виборців», відповідно до ст. 34 цього Закону в м. Маріуполі в структурі 4 райадміністрацій міської ради були створені відділи ведення Державного реєстру виборців (далі – відділи ведення Реєстру).

Згідно з вимогами постанов Центральної виборчої комісії (далі – ЦВК) за відділами ведення Реєстру закріплені приміщення, які знаходяться в будівлі райадміністрацій. Для створення належних умов роботи вони забезпечені необхідними матеріально-технічними цінностями, вивіскою і печаткою, виконані роботи щодо обладнання системами автоматизованої пожежної і охоронної сигналізації.

Рішенням міської ради визначений статус приміщень цих відділів і встановлені правила, як для приміщень з обмеженим доступом. Розпорядженнями голів райадміністрацій затверджений перелік осіб, які мають право доступу до цих приміщень, а також призначені адміністратори безпеки.

Згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 12.12.2008 №69 «Порядок первинного формування бази даних Державного реєстру виборців» проведена певна робота щодо первинного формування бази даних Державного реєстру виборців по місту Маріуполю згідно з адміністративними районами – перенесення в базу даних Реєстру персональних даних виборців м. Маріуполя із загального списку виборців, сформованого в електронному вигляді з урахуванням бази даних, сформованої засобами інформаційно-аналітичної підсистеми «Списки виборців». Після чого на вимогу розпорядника Реєстру, яким є Центральна виборча комісія, у встановлені терміни було виконане повторне відпрацювання цієї бази.

Начальники відділів ведення Реєстру пройшли навчання в місті Києві, в Центральній виборчій комісії з питань користування інформаційно-телекомунікаційною системою Реєстру.
Згідно з постановою ЦВК від 18 травня 2009 року № 27 «Про первинне уточнення персональних даних Державного реєстру виборців» відділи ведення Реєстру провели первинне уточнення персональних даних Державного реєстру виборців по місту Маріуполю.

Первинне уточнення проводилося з 1 червня по 15 вересня 2009 року і включало шість етапів:
1. Уточнення відділами ведення Державного реєстру виборців райадміністрацій міськради адресної підсистеми Реєстру (з 1 по 30 червня);
2. Надання відділам ведення Реєстру відомостей про виборців керівниками відділів громадянства, імміграції і реєстрації фізичних осіб ММУ ГУМВС України в Донецькій області («паспортні столи»), відділів реєстрації актів цивільного стану Маріупольського міського управління юстиції (РАГС), управління державного Департаменту України з питань виконання покарань, органів опіки та піклування, УПСЗН, начальником управління охорони здоров'я міської ради, міського центру з обслуговування бездомних громадян, командирами військових частин (з 1 по 15 червня);
3. Оновлення персональних даних Реєстру на підставі поданих відділам ведення Реєстру відомостей про виборців шляхом виконання відповідних дій з ведення Реєстру (з 1 червня по 31 липня);
4. Розсилка кожному виборцеві, включеному в Реєстр, іменного повідомлення про проведення первинного уточнення персональних даних Реєстру з інформацією про права виборця щодо Реєстру і пропозицією перевірити свої персональні дані, усунути невідповідності і неточності в записах про себе, а також роз'яснення про порядок звернення у відділ ведення Реєстру щодо усунення невідповідностей і неточностей (з 1 по 31 серпня);
5. Уточнення персональних даних Реєстру за наслідками розгляду звернень виборців, отриманих в результаті розсилки іменних повідомлень про уточнення персональних даних виборців, внесених до Реєстру (з 1 серпня по 15 вересня);
6. Усунення кратного включення виборців у Реєстр (з 15 червня по 15 вересня).

З метою якісного уточнення, складання і ведення надалі Державного реєстру виборців по м. Маріуполю з органами, що надають відомості про виборців, проведені наради, на яких відпрацьовані правила заповнення вхідних форм відомостей, затверджених ЦВК.

При проведенні первинного уточнення персональних даних Реєстру візуальний і автоматизований контроль повноти та коректності персональних даних Реєстру, організаційно-правова підтримка і виконання дій з ведення Реєстру здійснювалося відділами в суворій відповідності з порядком, затвердженим постановою ЦВК.

Відділами ведення Державного реєстру виборців райадміністрацій вівся облік всіх операцій щодо змін бази даних Реєстру згідно з порядком і по формах, встановлених ЦВК, інформація про виконання заходів передавалася в Центральну виборчу комісію засобами програмного забезпечення автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи Реєстру.

В період підготовки та проведення виборів Президента України з 19.10.2009 відділи ведення Державного реєстру виборців райадміністрацій міської ради виконували функції робочої групи обліку виборців зі складання списків виборців.

17 грудня 2009 року відділи ведення Реєстру виборців передали за підписом начальника відділу попередні списки виборців, а 13 січня 2010 року – уточнені списки виборців для звичайних виборчих дільниць в двох екземплярах в окружні виборчі комісії територіальних виборчих округів № 58, 59.

Згідно з Порядком виготовлення списків виборців для повторного голосування, затвердженого постановою ЦВК від 19.01.2010 № 112, відділами ведення Реєстру райадміністрацій міськради здійснена перевірка переданих виборчими комісіями відомостей про виборців, включених в уточнений список в день виборів 17 січня, а також про виборців, щодо яких були внесені зміни.

При цьому відпрацьовані відомості про виборців від суб'єктів за період з 1 по 21 січня включно, також «паспортні столи» надали відомості про громадян, яким в період з 21 січня по 7 лютого включно виповнюється 18 років.

27-28 січня були сформовані та виготовлені списки виборців для звичайних виборчих дільниць, 29 – передані за підписом начальника відділу в двох екземплярах в окружні виборчі комісії територіальних виборчих округів № 58, 59 для проведення повторного голосування 7 лютого.

До і в день голосування 17 січня та 7 лютого відділи ведення Реєстру невідкладно виконували перевірку запитів дільничних виборчих комісій про неточності в списках виборців відповідно до вимог чинного законодавства, а також оперативно розсилали повідомлення про усунення кратно включених виборців у списки.

Після дня повторного голосування у встановлені терміни відділами ведення Реєстру були відпрацьовані список виборців, який використовувався для повторного голосування по виборах Президента України, разом з документами, на підставі яких були внесені зміни, а також всі звернення громадян щодо усунення неправильностей в списку виборців.

Відповідно до доручень Служби розпорядника Реєстру виборців проведена певна робота щодо перевірки та усунення кратно включених, здійснено контроль достовірності даних щодо місця народження згідно з довідником АТУ України, перевірений Адресний регістр, внесені зміни у виборчу адресу і персональні дані виборців, підготовлені та направлені повідомлення з цих питань.
Наразі відділи ведення Реєстру виконують дії з періодичного оновлення бази даних відповідно до Закону України «Про Державний реєстр виборців».

Распечатать