\ ІНФОРМАЦІЯ про роботу Лівобережної райадміністрації Маріупольської міської ради за І квартал 2017 року - Райадминистрации - Левобережная районная администрация Мариупольского городского совета - Мариупольский городской совет

Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

ІНФОРМАЦІЯ про роботу Лівобережної райадміністрації Маріупольської міської ради за І квартал 2017 року

Лівобережна районна адміністрація здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, нормативно-правовими актами органів влади вищого рівня, планами роботи районної адміністрації.

На 4 засіданнях колегії розглянуто 78 питань, прийнято 71 рішення, заслухано протокольно 3 питання, в порядку контролю - 4.

Розглянуті питання: про роботу комісії з питань захисту прав населення, в т.ч. недієздатних осіб та з обмеженою дієздатністю, одиноких непрацездатних громадян похилого віку; про затвердження заходів за основними напрямами економічного і соціального розвитку району на 2017 рік про благоустрій району та підготовку місць масового відпочинку до весняно-літнього періоду та ін.

Для ефективної реалізації на території району законів України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, рішень міської ради відповідно до делегованих повноважень прийнято 127 розпорядчих документів, направлено 254 ініціативних листа на підприємства, в організації, установи, відділи та управління міськради і отримані на них 39 відповідей.

З метою забезпечення соціальних гарантій трудящих в районі проводиться робота з керівниками підприємств усіх форм власності, спрямована на поступове збільшення заробітної плати, повне погашення заборгованості по її виплаті, легалізацію трудових відносин.

За даними управління статистики станом на 01.04.2017одно підприємство Лівобережного району ПАТ «БМФ« Азовстальбуд »має заборгованість по заробітній платі в розмірі 2171,0 тис. грн.

У районній адміністрації проводяться засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та недопущення неплатоспроможності. З початку 2017 року проведено 3 засідання, на яких відзвітувало 6 суб'єктів господарювання. Керівник ПАТ СМФ «Азовстальбуд» неодноразово запрошувався на засідання комісії, їм надані пояснення про причини виникнення заборгованості по заробітній платі та графік її погашення.

У районі функціонує робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Районною адміністрацією відпрацьований системний підхід до вирішення питання легалізації праці з урахуванням компетенції кожної структури, що входить до складу групи. Ведеться широка інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення з питань соціального значення легалізації праці та заробітної плати. З початку поточного року проведено 6 засідань робочої групи, на яких відзвітували 39 суб'єктів господарювання.

З початку 2017 року 24 людини офіційно оформили трудові відносини. Проведено зустрічі-співбесіди з 47 роботодавцями. Додатково до бюджету надійшло 15,1 тис. грн.

У поточному році в службу з питань захисту прав споживачів звернулося 10 заявників. Всім надано роз'яснення та консультації.

В результаті спільної роботи районної адміністрації та інспекції міської ради з благоустрою з початку року укладено 53 договори на утримання в належному стані об'єктів благоустрою. Всього на сьогоднішній день з господарюючими суб'єктами укладено 812 договорів, у тому числі 706 - із зазначенням конкретних меж обслуговування (86,9%).

Відповідно до повноважень фахівцями районної адміністрації регулярно організовуються рейди по ліквідації стихійної торгівлі з обов'язковим залученням представників правоохоронних органів і інспекції міської ради з благоустрою м Маріуполя.

З початку поточного року проведено 71 рейд по припиненню стихійної торгівлі, складено 27 протоколів за ст.ст.152,160 КУпАП України.

Завдяки організації постійного патрулювання із залученням громадської організації «Українське реєстрове козацтво» значно скоротилася кількість місць стихійної торгівлі в районі.

Також Лівобережною райадміністрацією спільно з правоохоронними органами, контролюючими службами проводяться рейдові перевірки торгових об'єктів, що реалізують підакцизну групу товарів. За звітний період обстежено 56 торгових об'єктів, в результаті складено 20 адміністративних протоколів за ст.ст. 156, 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Вилучено лікеро-горілчаної продукції та тютюнових виробів на суму 93,96 тис. грн.

Внаслідок цілеспрямованої роботи кількість об'єктів, які здійснювали продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів без ліцензії, зменшилася з 31 до 17.

Згідно з розпорядженням міського голови від 07.02.2017 № 46 «Про затвердження Переліку Місць роздрібної торгівлі квіткової та карнавальної продукції напередодні Святкування 14 лютого та 8 Березня у 2017 году» Лівобережною районною адміністрацією міської ради видано 38 запрошень для реалізації квіткової і карнавальної продукції.

Лівобережною районною адміністрацією з початку року в районі організовано і проведено 5 ярмарків, приурочених до православних і державних свят, до участі в яких залучено до 25 товаровиробників та суб'єктів підприємницької діяльності.

У І кварталі 2017 року прийнято 162 заявки на участь у конкурсі міні-проектів місцевого розвитку поточний ремонт покрівель будинків, заміна інженерних мереж, заміна віконних блоків в під'їздах будинків, благоустрій під'їзду, поточний ремонт інженерних мереж.

За І квартал 2017 року почалася реалізація 46 першочергових міні-проектів за такими видами робіт: заміна віконних блоків, інженерних сетей, електромереж, покрівлі. Комітетами самоорганізації населення спільно з жителями проведено 361 суботник в плані благоустрою своїх територій по наведенню чистоти і порядку, прибирання стихійних звалищ, обрізку гілок дерев під лініями електропередач, висадці зелених насаджень. Щомісяця за затвердженим графіком комітетами самоорганізації населення спільно з представниками відділення надзвичайних ситуацій 24 ГПСЧ з ГПСО ГУ ГСЧС України в Донецькій області проводилась профілактична робота з протипожежної безпеки з жителями приватного і державного сектора.

За І квартал 2017 року проведено 637 бесід, 103 - рейда- інструктажу, на 14 стендах КСН розміщені матеріали з протипожежної безпеки. За І квартал поточного року проводились заходи щодо взаємодії органів самоорганізації населення з дільничними інспекторами поліції, які включають профілактичну роботу з населенням, консультації з правових питань. Так було проведено 41 засідання, розглянуто 48 заяв, які надійшли від жителів, проведено 45 бесід з неблагополучними сім'ями, 33 бесіди з особами схильними до правопорушень, обстежено 24 особи, які повернулися з місць позбавлення волі, проведено 38 рейдів по охороні громадського порядку.

 У зимовий період, під час снігових заметів для розчищення вулиць, доріг Лівобережного району техніку використовували: МКП зеленого будівництва, ККП «Маріупольтепломережа», КП «МПУ ВКГ». У період снігопадів на території району цілодобово чергували бригади і снігоприбиральна техніка, яка виділялася дорожньою службою МКП зеленого будівництва.

Працівниками Лівобережної ділянки вищевказаного комунального підприємства під час випадання опадів проводилася очистка від снігу та посипання тротуарів, площ, зупинок громадського транспорту. Силами житлово-комунальних підприємств очищалися від заметів і посипалися піщано-сольовою сумішшю внутрішньодворові території; тротуари, прилеглі до житлового фонду; зупинки громадського транспорту, закріплені за підприємствами. Підприємства малого і середнього бізнесу виробляли очищення від снігу прилеглих територій. Трамвайні колії заступом силами комунального підприємства «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління».

Райадміністраціей до розчищення і посипання доріг Лівобережного району залучалося по 15 одиниць техніки, в т.ч. 9 одиниць - МКП зеленого будівництва, 6 одиниць - від ККП «Маріупольтепломережа», КП «МПУ ВКГ», КП «Комунальник» (по 2 одиниці від кожного підприємства). Було зроблене розчищення більше 660 км доріг району, 492 км внутрішньоквартальних проїздів, близько 60000 м2 тротуарів (механізованим шляхом), 54 зупиночних павільйону загальною площею 8000 м2. Посипано більш 466 км доріг, близько 100 км внутрішньоквартальних проїздів, 50000 м2 тротуарів, використано близько 400 тонн посипочного матеріалу. У роботах брало участь близько 700 осіб, в т.ч. 500 працівників житлово-комунальних підприємств района. В рамках весняного благоустрою за участю жителів району проведено 2 загальноміських суботника, в результаті ліквідовано 7 стихійних захаращеності, вивезено 45 тонн ТПВ, розчищено 55 га скверів та парків, 150 тис.м² доріг і прибудинкових територій. Всього на території Лівобережного району силами райадміністрації, МКП зеленого будівництва та житлово-комунальних підприємств ліквідовано 25 стихійних звалищ, вивезено близько 387 тонн ТПВ. У тому числі МКП зеленого будівництва проводилися роботи з очищення заплави річки Кальміус уздовж вулиці Набережній, очищено від порослі близько 10 га газонів, проведено валка 55 сухостійних дерев, обрізка більше 1700 дерев, із залученням техніки КП «Комунальник» вивезено понад 100 тонн захаращеності, в тому числі гілок і колод.

Житлово-комунальними підприємствами очищено 10240 м2 подбордюрной частини доріг центральними вулицями району та внутрішньоквартальних територій. Роботи продовжуються.

ККП «Маріупольавтодор» проводяться роботи з поточного ремонту дорожнього полотна центральними вулицями району. Всього з початку року розібрано 266,4 м2 асфальтобетонного покриття, проведено ямковий ремонт 306,9 м2 доріг. В результаті ревізії мереж зовнішнього освітлення на вулицях району замінено 734 світильника відкритого і закритого типа.

В чергову службу райадміністрації «05» з комунальних питань надійшло 7295 дзвінків від жителів району, за якими були вжиті відповідні заходи. Управлінням соціального захисту н аселенія Лівобережного району міської ради здійснюється постійна робота з надання населенню соціальних послуг, пільг, адресної допомоги малозабезпеченим громадянам, інвалідам, сім'ям з дітьми. Призначено посібників 4413 чол., житлових субсидій - 6936 сім'ям, перевірено пенсійних справ - 2318. Використано коштів з держбюджету: на виплату допомоги сім'ям з дітьми - 19629,8 тис. грн., державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям - 3285,2 тис. грн, на виплату державної соціальної допомоги інвалідам - 5045,3 тис. грн., на виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги - 45,9 тис. грн., на виплату тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів - 88 , 8 тис. грн., на відшкодування наданих ль гот житлово - комунальним організаціям і підприємствам зв'язку - 90,2 тис. грн., на субсидії населенню з оплати житлово-комунальних послуг - 132946,5 тис. грн.

Забезпечені санаторно - курортним лікуванням 4 ветерана війни, видано засобів реабілітації - 26 одиниць. З державного бюджету 4 демобілізованим військовослужбовцю управлінням виплачено матеріальну допомогу на суму 19,5 тис. Грн. Управлінням видано 30673 довідки громадянам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України і районів проведення АТО, прийнято 17626 заяв на виплату щомісячної адресної допомоги переселенцям для відшкодування витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово - комунальних послуг.

У І півріччі 2017 року проведено 4 засідання комісії із захисту прав дитини, на яких заслухано 76 питань щодо 82 дітей, з них на розгляд колегії райадміністрації винесено 53 питання. В районі продовжує функціонувати 1 дитячий будинок сімейного типу та 3 прийомні сім'ї, в яких виховуються 14 дітей. Усиновлено 2 дітей з числа дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування. За звітний період проведено 49 рейдів, в ході яких обстежено умови проживання 160 сімей. З метою вирішення питання здійснення соціального супроводу функціонально - неспроможних сімей направлено в Лівобережний центр соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді уявлення щодо 24 сім'ї.

У I кварталі 2017 року спеціалістами гуманітарного відділу здійснювався прийом і робота з громадянами, працювали такі комісії з питань соціального захисту населення: - з питань захисту громадян, визнаних судом недієздатними або обмеженими в дієздатності, одиноких непрацездатних громадян похилого віку - проведено 1 засідання, розглянуто 2 питання; - з питань виділення матеріальної допомоги громадянам - по 25 заявам виділено 38,75тис.грн.; - спостережної комісії за особами, звільненими з місць позбавлення волі - відбулося 3 засідання.

На території району проводились культурно-масові та спортивні заходи (флеш-моби, ярмарки, районні свята, в т. ч. новорічні та ін. святкові дати, концерти). Організовано і проведено понад 28 заходів, якими охоплено понад 18тис. громадян района.

Проводилась робота з 9 громадськими організаціями в наданні соціальної допомоги. Забезпечено роботу районного комітету доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури району (понад 200 об'єктів в районі). Спеціалістами гуманітарного відділу координувалася робота Маріупольського міського центру по обслуговуванню громадян без певного місця проживання: підготовлено та направлено 53 клопотання для реєстрації громадян за адресою Центру пров. Банний, 5. Надавалася допомога у відновленні документів, надання матеріальної допомоги, забезпечення продуктовими наборами громадян без певного місця проживання та громадян, що звільнилися з місць позбавлення свободи.

Проводилась робота щодо забезпечення малозабезпечених громадян району дровами з початку року звернулося 47 осіб з питання видачі дров, дрова отримали 36 осіб. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян району, поставлених в них питань, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів є одним з пріоритетних напрямків роботи райадміністрації.

 У I кварталі 2017 року райадміністрацію надійшло 367 звернень громадян, що в 1,1 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року. У 367 зверненнях порушено 442 питання, з них більшість питань складають питання комунального господарства (41,4%), соціальної захисту (23,5%), житлового господарства (10,2%). Крім того за вказаний період райадміністрацією розглянуто 3 звернення громадян, які опубліковані або озвучені в засобах масової інформації; 32 звернення, що надійшли в контактно-комунікаційний центр Департаменту адміністративних послуг міської ради. З метою виявлення проблем жителів району і більш оперативного реагування на їх рішення тривала практика проведення керівниками райадміністрації виїзних прийомів за місцем проживання (30), «гарячих ліній» телефонного зв'язку з жителями району (3), акції «День відкритого листа», функціонує «телефон довіри».

Також з метою об'єднання зусиль, спрямованих на поліпшення утримання житлового фонду та внутрішньодворових територій, для своєчасного інформування жителів про вирішення проблем, що хвилюють громадян, керівниками житлово-комунальних підприємств, за участю представників комітетів самоорганізації населення району, проведено 18 зустрічей з жителями багатоповерхових будинків і ініціативними групами.

Фахівцями районної адміністрації проведено 19 виїзних зустрічей із заявниками з метою перевірки виконаних робіт по їх обращеніям.

Значна увага приділялася організаційних заходів: проведення нарад по найбільш проблемних питань на рівні керівників райадміністрації; заслуховування звітів керівників житлово-комунальних підприємств, голів комітетів самоорганізації населення, посадових осіб райадміністрації на нарадах, засіданнях колегії райадміністрації, комісії з питань розгляду звернень громадян; перевірок організації роботи зі зверненнями громадян; проведення стажувань у відділі по роботі зі зверненнями громадян, семінарів-навчань; перевірок дотримання графіків прийому громадян керівниками ЖКП району, відділів та служби райадміністрації та ін.

Документообіг склав 1227 документа. На контроль поставлено 255 документів, надано 120 інформацій, звітів, відповідей на виконання контрольних документів і підготовлено 8 розпорядчих документів. 

Распечатать