Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

ІНФОРМАЦІЯ про роботу Центральної районної адміністрації Маріупольської міської ради за І квартал 2017 року

Центральна районна адміністрація протягом усього звітного періоду спрямовувала свою діяльність на забезпечення підтримки найбільш вразливих верст населення, підвищення добробуту громадян та благоустрій району.

За звітний період проведено 3 засідання колегії районної адміністрації, на яких прийнято 90 рішень з наступних питань: 13 - відносно діяльності адміністрації з основних повноважень; 27 – з надання населенню адміністративних послуг та 50 рішень у сфері соціального захисту населення.

Протягом І кварталу 2017 року до районної адміністрації надійшло: 53  депутатських звернень, 5 запитів на інформацію, 339 – вхідної кореспонденції, 65 - розпоряджень міського голови; зареєстровано: 203 вихідної кореспонденції та 63  внутрішніх розпоряджень.

З метою надання допомоги соціально незахищеним громадянам Центрального району проведено наступну роботу:

- районною комісією з питань надання матеріальної допомоги надано матеріальну допомогу 54 малозабезпеченим громадянам, які опинилися у складних життєвих умовах, на загальну суму 94600 грн.;

- забезпечено дровами 36 малозабезпечених родин;

- за рахунок коштів місцевого бюджету надано 5666 продовольчих наборів 453 мешканцям району на загальну суму 29117 грн.;

- організовано 442 благодійних обіду для 82 громадян на загальну суму 10040 грн.;

- 610 мешканців району забезпечені хлібобулочними виробами на загальну суму 18850 грн.

- 549 самотніх громадян похилого віку отримали соціальні послуги вдома.

Крім того, районної адміністрації підготовлено на розгляд сесії Маріупольської міської ради 4 проекти рішення. За рішенням сесії громадянам надано допомогу на суму 74355 грн.

Вирішення найбільш вагомих питань соціального характеру було пріоритетним також у діяльності комітетів самоорганізації населення. Спільно з центром соціальних служб у справах дітей, сім’ї та молоді Центрального району постійно проводилась робота щодо виявлення та надання допомоги громадянам і сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах. Для надання матеріальної допомоги члени комітетів протягом І кварталу 2017 обстежили житлово-побутові умови та склали 146 актів. Комітетами було видано 152 продовольчих наборів малозабезпеченим громадянам, а також зібрано 320 одиниць одягу та речей першої необхідності, які було передано безпосередньо громадянам, які опинились у скрутному становищі; організовано оздоровлення в Територіальному центрі 32 самотніх громадян похилого віку.

З метою розвитку соціальної роботи у територіальному центрі соціального обслуговування відкрито пункт побутового обслуговування пільгових категорій громадян у складі перукарні, швацької майстерні, дрібного побутового ремонту та тренажерний зал.

Центральною районною адміністрацією організовано роботу щодо встановлення індивідуальних приборів обліку газу, холодної та гарячої води малозабезпеченим громадянам. За звітний період в районну адміністрацію надійшло 248 звернень з цих питань. Проведено обстеження 62 квартир жителів, де заплановано встановлення газових лічильників. Станом на 01.04.2017 року 69 пакетів документів передано в ПАТ «Маріупольгаз», 9 пакетів документів передано в КП МПУ «ВКХ» для подальшої роботи.

В рамках проведення профілактичної роботи з населенням щодо недопущення скоєння правопорушень при районній адміністрації  організована робота адміністративної та спостережної комісій. На 5 засіданнях адміністративної комісії розглянуто 10 адміністративних протоколів, прийнято 9 постанов, відносно осіб, які скоїли правопорушення за статтями: ч.1 ст.179, ст.181-1.  Питання соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, розглянуто на 4 засіданнях спостережної комісії.

Одним із напрямків роботи  районної адміністрації є патріотичне виховання населення. В I кварталі поточного року представники громадськості району приймали участь у міських заходах присвячених Дню Соборності України, Дню пам’яті жертв війни та миротворчих операцій, Дню народження Т.Г.Шевченка.

За ініціативою районної адміністрації:

- з залученням представників Цивільно-військової адміністрації ОТУ Маріуполь та Головного управління Національної поліції України в територіальному центрі проведено заходи до Дня Соборності України та Масляної;

- з залученням вихованців загальноосвітніх шкіл міста протягом лютого проведено конкурс на кращу шпаківню;

- понад 60 книжок передано до дитячої бібліотеки ім.М.А.Світлова.

На територіальному та первинному обліку служби у справах дітей перебуває 381 дитина-сирота та дітей, позбавлених батьківського піклування. Із 225 дітей, які перебувають на первинному обліку – 191 дитина (85%) проживає в сім’ях громадян під опікою, піклуванням, в прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, 34 дитини знаходяться в державних закладах на повному державному забезпеченні.

В 2017 році прийняти заходи щодо влаштування 31 дитини-сироти та дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян, з них 12 - на усиновлення, 14 - під опіку та піклування, 5 - тимчасово влаштовано з подальшим влаштуванням в сім’ї опікунів.

Службою у справах дітей проведена робота з 1003 громадянами з питань опіки, піклування, усиновлення, захисту житлових, сімейних та цивільних прав дітей. Проведено 133 перевірки, проконтрольовано 196 дітей за місцем проживання. Представлені інтереси 212 дітей в 159 судових засіданнях. Підготовлено 367 рішень, подань, висновків органу опіки та піклування Центральної районної адміністрації, служби у справах дітей з питань захисту інтересів 419 дітей, соціальному захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На постійному контролі районної адміністрації знаходиться питання щодо погашення підприємствами району заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності.

У даному напрямку ведеться сумісна робота за участю контролюючих органів, а саме:

- проведено 7 засідань районної комісії, заслухано 52 звіти керівників підприємств-боржників;

- на розглядання до органів прокуратури з метою подальшого реагування направлено 3 листи відносно 5 підприємств (у т.ч. повторно), що несвоєчасно виплачують заробітну плату.

На 01.01.2017 заборгованість із заробітної плати мали 3 підприємства основного кола на суму 1496,6 тис.грн., на 01.04.2017 - 4 підприємства на суму 3751,1 тис.грн.

Загальна сума невиплаченої заробітної плати зросла на 2254,5 тис.грн., поряд з цим загальна сума фактичного погашення склала 682,9 тис.грн.

Узагальнені причини виникнення та зростання заборгованості: призупинення господарчої діяльності на непідконтрольній території, дебіторська заборгованість, банкрутство.

Продовжується робота з легалізації трудових відносин. У І кварталі проведено 28 зустрічей-співбесід, в результаті яких, оформлено 25 трудових відносин, додатково до бюджету надійшло 15,7 тис.грн.

З метою досягнення стабільного росту економіки і фінансово-економічного стану підприємств та підвищення доходів населення проводиться цілеспрямована  робота щодо підвищення рівня оплати праці згідно з чинним законодавством. З початку року було заслухано 26 підприємств, які у звітах вказали середню заробітну плату на рівні менше мінімальної.

В рамках роботи з ліквідації стихійної торгівлі та легалізації об’єктів бізнесу районною адміністрацією спільно з контролюючими органами проведено 113 рейдів згідно затвердженого графіку. На торгуючих без дозвільних документів складено 45 протоколів за ст.152 «Порушення правил благоустрою міської території» та ст.160 «Торгівля з рук в не встановлених місцях» Кодексу України про адміністративні правопорушення, в тому числі з вилученням товару.

Крім того, з торгуючими постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо провадження торгової діяльності на території ринків міста та порядку отримання дозвільних документів.

З початку 2017 року ліквідовано 5 зон стихійної торгівлі: вул. Казанцева, пр.Металлургів, 47, пр.Миру, 127 (кінцева зупинка міського транспорту), пр.Миру (в районі «1000 дрібниць»), пл.Кірова. Робота в даному напрямку продовжується.

В рамках прийнятого рішення Маріупольською міською радою від 28.09.2016 №7/11-729 «Про затвердження Положення про порядок  розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності» та затвердженої Комплексної схеми демонтовано 13 малих архітектурних форм, розміщених на території району без дозвільних документів.

З метою недопущення розповсюдження незаконної реалізації алкогольної та тютюнової продукції та наповнення бюджету м.Маріуполя Центральною районною адміністрацією спільно з представниками департаменту економіки та структурних реформ міської ради, управління по взаємодії з правоохоронними органами, виявленню та запобіганню корупції, податкової поліції проведено 8 рейдів, обстежено 17 торгових об’єктів. За виявленими порушеннями складено 8 адміністративних протоколів із вилученням підакцизної групи товарів на суму 236,1 тис. грн.

Для ефективної реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, поліпшення інформованості споживачів та підвищення рівня правових знань з питань захисту прав споживачів при районній адміністрації створена та працює консультаційна група. З початку року надано консультації за 35 зверненнями, 75% з яких вирішені на користь споживачів.

З метою підтримки малого бізнесу та місцевих товаровиробників на площі Визволення організовано щотижневу ярмаркову торгівлю. За звітний період проведено 12 ярмарок.

Районною адміністрацією проведено роботу щодо створення та підтримки ОСББ. Станом на 01.04.2017 в районі діє 143 ОСББ (в 154 багатоповерхових будинках), з них 12 ОСББ створено за I квартал 2017 року: вул. М.Грушевського, 6; вул. П.Орлика, 99; пр.Миру, 114; вул. М.Грушевського, 29; пр.Будівельників, 110; вул.Гранітна, 144; пр.Будівельників, 80; вул.Зелінського, 59; вул.Зелінського, 23; пр.Будівельників, 164; вул.Сонячна, 13; бул. Б.Хмельницького, 16.

Організовано трасові комісії за 68 адресами, в тому числі за 61 адресою в рамках реалізації програми «Затишний двір» (пр.Миру, 4, 14, 95, 95а, 81; вул.Зелінського, 96; пров. Нахімова, 5; вул.Євпаторійська, 47; вул. А.Куїнджі, 90, 146, 152; бул. Шевченка, 62, 85, 87, 333; пр.Металургів, 60а, 109, 117; вул. М.Грушевського, 7, 9, 15, 19, 21; вул.Італійська, 85, 141; пр.Будівельників, 111, 144, 156; вул. П.Орлика, 92, 106; вул.Казанцева, 31; вул.Бахчиванджи, 27а). Проведено обстеження зелених насаджень по 108 адресам, у тому числі в рамках реалізації програми «Затишний двір» - по 62 адресам. Складено 52 комісійних актів обстеження аварійних, сухостійних, фаутних дерев, виявлено 483 дерева, які підлягають знесенню у поточному році (вул.Купріна, 9; пр.Миру, 135, 63, 62; вул.Семінішіна, 50 (горсад); пр.Металургів, 75, 98, 121, 33, 43; бул.Шевченка, 260, 266, 266а, 76; вул.Зелінського, 110, 96, 55, 71; вул.Євпаторійська, 48; вул.Торгова, 196; вул. Громової, 47; вул. Верхні Аджахи, 118; пр.Будівельників, 62, 93, 99, 103; 140, 166, 101; вул.Митрополитська, 36, 56, 58; вул. А.Куїнджі, 54, 51; пр.Нахімова, 174, 186, 184 , 176; вул. М.Грушевського, 27; Театральна площа, 1; скв. Лукомор'я; парк 50 років Перемоги; вул.Брюллова, 50; вул. Фонтанна, 68, 67; вул. А.Нільсена, 35а).

У лютому 2017 року проведено перевірку стану 255 найпростіших укриттів (підвальних приміщень) у житлових будинках Центрального району, складено 255 актів за участю представників районної адміністрації житлово-комунальних підприємств, комітетів самоорганізації населення, відділення попередження надзвичайних ситуацій 22 Державної пожежно-рятувальної частини 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій України в Донецькій області. У результаті перевірки встановлено умовно придатних приміщень - 254; непридатним виявлено - 1 (вул. А.Куїнджі, 59).

На виконання протокольного доручення засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій районною адміністрацією підготовлено розпорядження «Про попереджувальні заходи на випадок підтоплення територій району». Створено оперативну групу для координації сил і засобів із забезпечення належних умов життєдіяльності мешканців у разі виникнення підтоплення території. Визначено зони можливого підтоплення (вул. Кальміуська, пров. Волзький, вул. Волзька, проїзд Котляревського, вул. Цегляний кар’єр, вул.Атласна, пров. Колгоспний, вул.Малофонтанна, 15, 71, 73, 75, 81; вул. Матросова, вул. Азовська, 1, 2, 3, 4; вул. Міжрічкова, вул. 1 і 2 Кальчик, вул.Н.Аджахи, пров. Сартанський), призначено відповідальних за вулиці, які потрапляють до зони ймовірного підтоплення, з числа активу комітетів самоорганізації населення. Визначено місця тимчасового розміщення евакуйованого населення.

Районною адміністрацією організована робота серед населення щодо дотримання правил пожежної безпеки. Комітетами самоорганізації населення охоплено порядку 1340 громадян профілактичними заходами, розповсюджено через квартальні та домові комітети понад 110 листівок з правилами пожежної безпеки.

Організовано перекриття заїзду на зелену зону і наскрізного проїзду за адресами: пр. Миру, 67, вул.Троїцька, 61, ЗОШ № 63.

В рамках реалізації заходів по санітарній очистці району районною адміністрацією протягом першого кварталу вивезено 1230 м3 листя та 70 м3 снігу.

Прибрано 43 стихійних звалищ загальним обсягом 1026 м3 (вул. Казанцева, 25а, вул. Торгова, 147, вул.Грабовського (спуск), вул.Купріна, 3, 5, 7, 17, 37, 31, вул.Тополина (радгосп Азовський), вул. А.Куїнджі, 54, пр.Миру, 85, перехрестя вул. А.Куїнджі і вул.Готфейської (хлібозавод), перехрестя вул. Карасівская і вул.А.Куїнджі, бул. Шевченка 325, 260, 81, 83; пров.Торговий (насосна), пр.Металургів, 75, 100, 123а; пр.Будівельників 97, 80, вул. Бахмутська, 11, 13, 15, 85, 87; вул.Кленова, 3; вул. Фонтанна, 10; вул.А.Куїнджі, 54, вул. Осипенка (морг), вул. 2 Кальчик, 2, 4, 246, пл.Правобержна, 41, вул.Кримська, Горобинна алея, вул.Митрополитська, 102, перехрестя пр.Металургів і вул.Кафайської, перехрестя пр.Металургів і вул.Готфейської, вул.Кальміуська, пров.Левітана.

Організовано і проведено 3 суботника, у яких взяло участь 7949 жителів, залучено 45 одиниць техніки, висаджено 584 дерева, розчищено 1272 тис.м2 території, вивезено 240 м3 сміття. Комітетами самоорганізації населення проведено 110 заходів за участю мешканців району, у ході яких висаджено 113 дерев і 143 кущів, виконано благоустрій 72 дворів, поточний ремонт малих архітектурних форм на 14 дитячих майданчиках. За активною участю мешканців відремонтовано 11 під’їздів. Організована участь мешканців 103 під'їздів в акції “Чистий під'їзд” у рамках проекту громадського союзу “Зелений Центр Метінвест”. Активом комітетів проведено 425 рейдів щодо утримання території мікрорайонів у належному санітарному стані, видано 1342 попередження щодо усунення порушень Правил благоустрою території м.Маріуполя, складено спільно з інспекцією міської ради з благоустрою м. Маріуполя 40 протоколів.

Відповідно до доручення міського голови протягом першого кварталу, районною адміністрацією здійснювався щотижневий контроль щодо виконання робіт з відновлення благоустрою після проведення земляних робіт комунальними підприємствами, суб’єктами підприємницької діяльності та мешканцями. Всього на території району виконано благоустрій по 296 адресам.

У Центральному районі функціонує 16 комітетів самоорганізації населення, діяльність яких спрямована на виконання власних повноважень, визначених Законом України «Про органи самоорганізації населення», а також делегованих Маріупольською міською радою та відповідними рішеннями міської ради.

З метою координації роботи комітетів самоорганізації населення Центральною районною адміністрацією постійно надається керівникам комітетів методична допомога, проводяться навчання, поширюються необхідні інформаційні матеріали. З початку року  з керівниками комітетів самоорганізації населення було проведено 7 нарад із залученням представників відповідних виконавчих органів міської ради і державних органів, громадських організацій, на яких розглянуто такі актуальні питання, як організація роботи серед населення щодо проведення заходів соціального характеру, у т.ч. допомога мешканцям, які опинились у складних життєвих обставинах; співробітництво у рамках затвердженого Регламенту взаємодія комунальних підприємств міста, районних адміністрацій та органів самоорганізації населення, встановлення індивідуальних приладів обліку споживання води та газу; попередження пожеж у побуті, а також організація виїзних прийомів представників Національної поліції і управління соціального захисту населення в офісах КСН. Крім того, для керівників органів самоорганізації населення проведено семінар з питань розробки та реалізації соціальних проектів у рамках ініціативи ГО “Маріупольський Союз Молоді”, Маріупольського центру соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді при підтримці Датського фонду (ЮНІСЕФ). Активісти КСН прийняли участь у тренінгах “Проекти рішень”, “Вирішення конфліктів в громаді”, які проводились Запорізьким науковим товариством ім.Я.Новицького в рамках проекту “Згуртуй громаду!”.

Комітетами самоорганізації населення здійснювалася робота щодо проведення спільно з навчальними закладами, дитячо-юнацькими клубами, бібліотеками району, виставковим залом ім.А.І.Куїнджі та палацом культури «Молодіжний» культурно-розважальних, виховних та спортивних заходів, а також організація мешканців для участі у районних та міських заходах. Всього було проведено 183 різноманітних заходів, участь в яких прийняли 2032 мешканця.

Протягом І кварталу 2017 року до районної адміністрації надійшло 643 звернення, що на 106 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них: 335 - надійшло безпосередньо до районної адміністрації (41 -  отримано на особистих прийомах; 294 – письмових звернень); 308 звернень – надійшло з вищих органів влади, з них:

- 125 звернень – з виконавчого комітету Маріупольської міської ради;

- 78 звернень - з Урядової гарячої лінії, з яких 64 вирішено по суті та знято з контролю;

- 68 звернень - через контактно-комунікаційний центр (32 – знято з контролю);

- 37 звернень - через електронну приймальню міської ради (27 - знято з контролю).

Найбільш актуальними питаннями у зверненнях громадян є питання житлово-комунального господарства – 66 % та соціального захисту населення – 26 %.

Станом на 30.03.2017 із загальної кількості звернень 481 звернення (75 %) вирішено по суті та знято з контролю.

До служби оперативного реагування за звітний період надійшло 796 заявок, з яких 99,6 % (793 заявки) виконано у термін до 3 днів.

З метою контролю за своєчасним та якісним виконанням робіт за зверненнями громадян, спеціалістами районної адміністрації проведено 219 виїзних зустрічей з заявниками, з яких 216 – для визначення термінів та заходів щодо вирішення питань звернень, 3 – для перевірки якості виконаних робіт.

Для оперативного виявлення проблем мешканців району продовжено практику проведення керівниками районної адміністрації виїзних приймів (10), «прямих ліній» з мешканцями (1), а також акцій «День відкритого листа» та «Лист голові районної адміністрації».

З метою оперативного вирішення проблем мешканців щотижня проводилися особисті прийоми та «прямі телефонні лінії» керівниками комітетів самоорганізації населення. Всього було прийнято 4483 громадян, якими  поставлено 2679 питань. За результатами розгляду вирішено позитивно 1880 питань, дано роз’яснень – 798. Комітетами самоорганізації населення видано 1804 довідок.

Распечатать