\ Адміністративно-господарський відділ - Департаменты, управления, отделы - Департаменты, управления, отделы исполкома мариупольского городского совета - Мариупольский городской совет

Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Адміністративно-господарський відділ


Начальник

Контактна інформація




1. Юридична адреса: пр. Миру,70, м. Маріуполь, Донецька область, 87500 Україна.

2. Тимчасова дислокація: вул.А.Нільсена,34, м. Маріуполь, Донецька область, 87500 Україна.

 тел.\факс: 47-02-58

email: mar.v@dn.gov.ua

 

Мета відділу

1) Господарське забеспечення діяльності керівництва, працівників виконавчих органів міської ради

2) Ведення обліку витратних матеріалів і збереження основних фондів, матеріальних цінностей міської  ради.

3) Підготовка документів щодо питань матеріально-технічного забезпечення міської ради.

4) Підготовка договорів купівлі-продажу та надання послуг від іменівиконавчого комітету міської ради


Функції

 

1) Забезпечення належного технічного та санітарного стану всіх приміщень міської ради та інших споруд на прилеглій теріторії.
2) Забеспечення збереження підзвітного відділу майна, обладнання, пристроїв утримання міської ради, забеспечення їх економічного та раціонального використання.
3) Проведення разом з відділом обліку та фінансової діяльності міської ради інвентарізації підзвітного майна в визначеному порядку.
4) Ведення обліку службових приміщень.
5)Здійснення розміщення відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради в приміщеннях будівель міської ради, створення належних умов праці.
6)Господарське забезпечення заходів та урочистостей, які проводить міська рада.
7) Підготовка документації для проведення тендерних процедур для закупівлі матеріально-технічних цінностей та послуг для забезпечення потреб аппарату міської ради.
8)Здійснення разом з департаментом інформаційних технологій міської ради технічного обслуговування компютерної та друкувальної техніки.
9)Оформлення договорів купівлі-продажу та надання послуг виконкому міської ради, згідно з рішенням тендерноготкомітету.
10) Підготовка проектів-рішень міського голови з питань господарської діяльності, забезпечення необхідної документальної бази для них, контроль за їх здійсненням.                                                                                                 
11)Забезпечення логістики.

1) Забезпечення належного технічного та санітарного стану всіх приміщень міської ради та інших споруд на прилеглій теріторії.

2) Забеспечення збереження підзвітного відділу майна, обладнання, пристроїв утримання міської ради, забеспечення їх економічного та раціонального використання.

3) Проведення разом з відділом обліку та фінансової діяльності міської ради інвентарізації підзвітного майна в визначеному порядку.

4) Ведення обліку службових приміщень.

5)Здійснення розміщення відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради в приміщеннях будівель міської ради, створення належних умов праці.

6)Господарське забезпечення заходів та урочистостей, які проводить міська рада.

7) Підготовка документації для проведення тендерних процедур для закупівлі матеріально-технічних цінностей та послуг для забезпечення потреб аппарату міської ради.

8)Здійснення разом з департаментом інформаційних технологій міської ради технічного обслуговування компютерної та друкувальної техніки.

9)Оформлення договорів купівлі-продажу та надання послуг виконкому міської ради, згідно з рішенням тендерноготкомітету.

10) Підготовка проектів-рішень міського голови з питань господарської діяльності, забезпечення необхідної документальної бази для них, контроль за їх здійсненням.

11)Забезпечення логістики.

 

Распечатать