\ Департамент административных услуг - Департаменты, управления, отделы - Департаменты городского совета - Мариупольский городской совет

Обращения граждан


Мариуполь: Стратегия развития - 2021

Видеогалерея

Афиша выходного дня

Центр предоставления административных услуг

Общественный совет

Калькулятор субсидий

Контакт-центр г.Мариуполь

Фотогалерея

Державна підтримка енергозбереження
Государственный реестр избирателей
Телефон доверия

Департамент административных услуг

Директор департаменту

Адреса, телефони

Парамонова

Олена

Юріївна

пр. Миру, 70, м. Маріуполь, 87500

E-mail: dap@mariupolrada.gov.ua

Веб-сайт: cnap-mariupol.com.ua

тел.:(0629) 58-70-50

 

До складу Департаменту адміністративних послуг входять:

1. Центр надання адміністративних послуг.

Заступник начальника Центру – адміністратор – Білоконь Наталя Семенівна

 (тел. 0629-58-70-50).

 

2. Лівобережний районний відділ надання адміністративних послуг.

Начальник відділу – адміністратор Кононенко Вікторія Вікторівна

 (тел. 068-48-48-289; 095-64-99-889)

 

3. Відділ аналітично-правового забезпечення.

Начальник відділу – Савченко Оксана Миколаївна

 (тел. 0629-47-43-94)

 

4. Відділ фінансово - господарського забезпечення.

Начальник відділу – головний бухгалтер Козлова Наталія Вікторівна

 (тел. 0629-47-43-95)

 

5. Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб.

Начальник відділу – Костромітіна Сюзанна Василівна

 (тел. 0629-58-70-48)

 

Центр надання адміністративних послуг

Адреса, телефони

Графік прийому

 

м. Маріуполь, пр. Миру, 107

(0629) 58-70-50

067-941-04-44

095-106-12-37

Понеділок, середа, п’ятниця, субота -

з 09.00 до 16.00 без перерви

 

Вівторок, четвер -

з 09.00 до 20.00 без перерви

 

Вихідні дні: неділя, святкові та неробочі дні

Лівобережний районний відділ надання адміністративних послуг

Адреса, телефони

Графік прийому

 

м. Маріуполь, пр. Перемоги, 16

(Приміщення Лівобережної районної адміністрації міської ради),

4 поверх, кабінети  №№ 401, 403

068-48-48-289

095-64-99-889

Понеділок, середа -

з 09.00 до 16.00 без перерви

 

Вівторок, четвер -

з 09.00 до 18.00 без перерви

 

П’ятниця -

з 09.00 до 15.00 без перерви

 

Вихідні дні: субота, неділя, святкові та неробочі дні

 

Нормативно-правова основа діяльності департаменту 

У своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основних свобод, Європейської хартії місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України:

«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,

«Про державну службу»,

«Про запобігання корупції»,

«Про адміністративні послуги»,

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,

«Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.


Функції департаменту

1. забезпечення повноважень у сфері організації надання адміністративних послуг органами державної влади та місцевого самоврядування, реєстрації місця проживання / перебування особи, формування і ведення Реєстру територіальної громади. Маріуполя відповідно до закону;

2. реалізація повноважень з питань оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон, оформлення, видачі, обміну паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм (ID-карта);

3. обробка персональних даних у базах персональних даних;

4. реалізація повноважень посадових осіб Департаменту з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 219, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

 5. забезпечення взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг, іншими підприємствами, установами та організаціями в сфері організації надання, удосконалення та спрощення процедур надання адміністративних послуг;

6. робота, пов'язана з підвищенням рівня правових знань працівників виконавчих органів міської ради, роз'яснення іншим виконавчим органам міської ради про порядок і умови розробки та застосування стандартів адміністративних послуг, інформаційних та технологічних карт адміністративних послуг;

7. розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту;

8. формування, публікація та підтримка в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції Департаменту, на інтернет-сайті міської ради та Центру надання адміністративних послуг;

 9. інші повноваження, покладені на Департамент відповідно до чинного законодавства. 


 

Информация о работе Центра предоставления административных услуг и Левобережного отдела предоставления административных услуг Департамента административных услуг за I квартал 2017 года
Информация о работе Центра предоставления административных услуг и Левобережного отдела предоставления административных услуг Департамента административных услуг за  I квартал 2017 года
Информация о работе Центра предоставления административных услуг и Левобережного отдела предоставления административных услуг за 12 месяцев 2016 года
ІНФОРМАЦІЯ про роботу Центру адміністративних послуг «Діалог» Маріупольської міської ради за 9 місяців 2016 року
ІНФОРМАЦІЯ про роботу Центру адміністративних послуг «Діалог» Маріупольської міської ради за 6 місяців 2016 року
ИНФОРМАЦИЯ о работе Центра административных услуг «Диалог» Управления административного обеспечения Мариупольского городского совета за I  квартал 2016 года
ІНФОРМАЦІЯ про роботу Центру адміністративних послуг «Діалог» Маріупольської міської ради за 12 місяців 2015 року
ІНФОРМАЦІЯ про роботу Центру адміністративних послуг «Діалог» Управління адміністративного забезпечення Маріупольської міської ради за I  квартал 2016 року
ИНФОРМАЦИЯ о работе Центра административних услуг «Диалог» Мариупольского городского совета за 12 месяцев 2015 года

 

График приёма граждан

В Центре административных услуг «Диалог»

с 9.00 до 16.00 без перерыва

 

с 9.00 до 20.00 без перерыва

 

с 9.00 до 15.00 без перерыва

 

с 9.00 до 15.00без перерыва